
؛ بعضی وقتا فکر میکنم اگه یه روز تشکیل خانواده دادم، خانوادهxa0َم رو کاملاً سنتی اداره کنم.. خیلی راحتتره اینجوری؛ میری سر کار، برمیگردی، از کل نیازهای خانوادهxa0َت فقط تأمین پولشه که به عهدهته... وقتی بچهَت ناراحته به هر دلیلی، نه تنها وظیفهی تو نیست که بشینی پای درد دلش، بلکه یه جورایی اون وظیفه داره با تمام قوا حال بدش رو ازت قایم کنه که سرکوفتاتو نشنوه.داشتن خانواده سنتی خیلی آسونه؛ سالها برات میگذره؛ هیچ نیازی نداری که ببینی دنیای دور و برت چه خبره؛ میشینی تو بیست سال پیشت زند...
ادامه مطلب