؛ داشتم فکر میکردم خب من که از این زندگی چیز خاصی نمیخوام جز اینکه کارامو پیش ببرم... تفریح و درگیری شخصی عجیبی هم که ندارم... پس کارا رو اگه با خیال راحت و آرامش انجام بدم، به جایی میرسم که "حال"xa0َم خوب باشه....