؛ رضا ننوشت. رضا هیچ گهی نخورد. نشست چندماه رول کرد، چِت کرد، بگا رفت.
برگشت ولی.
حس خوبیه که میبینی هنوز کسانی هستن که نقطه ویرگول رو میخونن و از خودم بهتر میشناسنم.

+ نوشته شده در پنجشنبه پنجم بهمن ۱۳۹۶ساعت 22:8  توسط رضا
|
نقطهويرگول...
ما را در سایت نقطهويرگول دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 103 تاريخ: يکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت: 12:27